Verlichting Jebao Smart 2.0 serie


jomi

Member
Lid geworden
31 december 2020
Berichten
20
Leeftijd
49
Hallo allemaal,
Ik heb twee stromingspompen draaien met een voor ingesteld programma. Het zijn de Jebao Smart 2.0 MOW-5 en MOW-9. Beiden via een app en wifi te programmeren. Maar wat me aan deE apparaten opvalt is dat de display verlichting 24/7 "aan staat". Weet iemand of deze ook uit te schakelen is, want lijkt mij onnodig om dit in een kast aan te hebben staan (buiten het feit dat het onnodig energie verbruikt).

Iemand een oplossing?

Groeten,
Mike
20240512_192302.jpg
 
Ik krijg die krengen niet toegevoegd aan de app..
Heb 2x de mow22
 
Ik krijg die krengen niet toegevoegd aan de app..
Heb 2x de mow22
Stomme opmerking misschien maar heb je de wifi op 2.4ghz staan? Dat was bij mij het probleem…

@jomi ik zou het niet weten… bij die van mij (mdp serie), gaat hij in een soort slaapstand waarbij het schermpje wel aan blijft maar heel zwakjes, als in hem aanraak gaat hij weer feller. Ben bang dat dat niet in te stellen is.
 
Stomme opmerking misschien maar heb je de wifi op 2.4ghz staan? Dat was bij mij het probleem…

@jomi ik zou het niet weten… bij die van mij (mdp serie), gaat hij in een soort slaapstand waarbij het schermpje wel aan blijft maar heel zwakjes, als in hem aanraak gaat hij weer feller. Ben bang dat dat niet in te stellen is.
Zeker..

Ik heb 2 wifi netwerken (dont ask.. it manager van beroep..dus teveel troep in huis)
Mijn gewone thuis wifi met 4 accesspoints ziet hij maar doet ie niks mee (das idd 2.4 em 5ghz over zelfde ssid)

Dan heb k nog een apparte wifi heel apparte verbinding met alleen mijn iot devices.. die staat op 2.4 only.. daar doet tot nu toe ALLES het op.. meerdere 2.4only devices.. alleen de mow.. niet te pairen..

Ik heb ook een slw-10m die paired wel daarmee
 

Terug
Bovenaan